* Ted Silderberg
El turisme cultural beneficia econòmicament als museus i als llocs d’interés patrimonial i s’han de buscar maneres d’incrementr el nombre d’assistents per generar més beneficis i expendir-se.
LORD Cultural Resources for the Providence of Ontario’s Cultural Turism Product ha creat un projecte de desenvolupament del turisme cultural perquè ajuda a l’educació de les persones, i els enseya a preservar els recursos.
- Definició del rurime cultural
El turisme cultural està format per un conjunt de persones e fora de la col·lectivitat amb diferents nicvells d’interés i motivacions vers elements històrics, científics, artístics, culturals o patrimonials d’una regió, grup i institucions.
- Productes del turisme cultural
Institucions, estils de vida i events són els productes culturals els quals els turistes van a veure. S’han d’enllaçar de manera que formin un recorrigut i per intentar que els turistes allarguin la seva estada a la zona i aportin diners. Tot i que no tots els elements poden ser nodes.
El patrimoni o museus per poder ser nodes han de ser eficaços en:
- la qualitat del producte
- l’atenció dels clients
- la sustanibilitat
- la comoditat
- la implicacio de la societat en el producte
- el comprimís i el potencial de la direcció
- Destinacions del turisme cultural
Els consumidors de cultura tenen diferents motivacions culturals .
- Perfil del mercat del turisme cultural
Hi ha diferents tipus de turistes culturals, però a EEUU i Canadà la majoria coincidiesen en:
- Són econòmicament més foros i gasten més de vacances
- Estan més temps en la destinació
- Acostumen a allotjar-se en hotels i motels
- Compren més
- Són més intel·lectuals
- Forma part del grup més dones que homes
- Són d’edats avançades (pel babyboom)
El turisme cultural beneficia econòmicament als museus i als llocs d’interés patrimonial i s’han de buscar maneres d’incrementr el nombre d’assistents per generar més beneficis i expendir-se.
LORD Cultural Resources for the Providence of Ontario’s Cultural Turism Product ha creat un projecte de desenvolupament del turisme cultural perquè ajuda a l’educació de les persones, i els enseya a preservar els recursos.
- Definició del rurime cultural
El turisme cultural està format per un conjunt de persones e fora de la col·lectivitat amb diferents nicvells d’interés i motivacions vers elements històrics, científics, artístics, culturals o patrimonials d’una regió, grup i institucions.
- Productes del turisme cultural
Institucions, estils de vida i events són els productes culturals els quals els turistes van a veure. S’han d’enllaçar de manera que formin un recorrigut i per intentar que els turistes allarguin la seva estada a la zona i aportin diners. Tot i que no tots els elements poden ser nodes.
El patrimoni o museus per poder ser nodes han de ser eficaços en:
- la qualitat del producte
- l’atenció dels clients
- la sustanibilitat
- la comoditat
- la implicacio de la societat en el producte
- el comprimís i el potencial de la direcció
- Destinacions del turisme cultural
Els consumidors de cultura tenen diferents motivacions culturals .
- Perfil del mercat del turisme cultural
Hi ha diferents tipus de turistes culturals, però a EEUU i Canadà la majoria coincidiesen en:
- Són econòmicament més foros i gasten més de vacances
- Estan més temps en la destinació
- Acostumen a allotjar-se en hotels i motels
- Compren més
- Són més intel·lectuals
- Forma part del grup més dones que homes
- Són d’edats avançades (pel babyboom)
La part més important del seu estudi és el resultat de l'enquesta realitzada a la gent preguntant sobre la seva motivació en la cultura, i aquests són els resultats:
Persones motivades per la cultura: 5% dels residents i un 15% dels tuistes
Persones motivades en part per la culura: 15% dels residents i 30% dels turistes
Persones accidentalment motivades per la cultura: 20% de cada classe
Persones a qui no els motiva la cultura: 40% dels residents i 15% dels turistes
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada